Vesmírni ľudia




Neviem, či na webe nájdete väčšej blbosti ako sú vesmírny ľudia. Pre tých, čo ešte o tejto primitívnosti nepočuli, prosím, tu je odkaz na ich stránky http://www.vesmirnilide.cz/ Je naozaj fascinujúce sledovať pár „nadmieru inteligentných“ občanov tejto planéty (ale samozrejme najviac ich je v Českej a Slovenskej republike, tak buďme právom hrdí :-) . Neviem, ako Vy ale ja sa zásadne chodím na tieto stránky zabávať pomaly lepšie ako na portáli http://www.eprdel.cz Fascinuje ma, že úbohý vymyslený príbeh dokáže túto zvláštne ladenú mašinériu na peniaze predsa len asi hnať smerom, o ktorom „kontaktéri vesmírnych ľudí“ tak snívajú.
Nepozerám často telku, ale na niečo zaujímavé som pri jej pozeraní predsa len prišiel. A to je súvislosť medzi vesmírnymi ľuďmi a humoristickou reláciou „Aj múdry schybí“, a to je cieľová skupina ľudí na hranici svojprávnosti, na ktorých sa obohacujú a resp. zabávajú tí druhí. Kým „Aj múdry schybí“ je humoristická relácia, jej zameranie je vlastne prirodzené. Ale retardovaný príbeh okolo vesmírnych ľudí, to chce fakt filipa a je to úžasné a dokonale retardované dielo.
Na druhej strane sa teším, a s malou nádejou očakávam, že panáčikovia z vesmíru prídu a odvezú všetkých bláznov preč z našej planéty do piatej dimenzie na planéte Jupiter, ktorá je vlastne len akousi prestupnou stanicou na ceste k poznaniu, dokonalosti, radosti, a možno aj análnej slasti.
Zaujímavý je aj príbeh o čipovej totalite a o spasiteľoch a ochrancoch pred ňou. Môžete trikrát hádať, kto je tým spasiteľom, ochrancom, jediným supermanom v oblasti boja proti tejto pliage... Správne, je to vesmírna chamraď. Som rád, že ONI vo svojej dobrosrdečnosti nezaháľajú a chránia nás pred všetkým zlom tejto planéty a hlavne pred hrubovibračným svinstvom. Ich vesmírne lode (kilometrových rozmerov) pripravené kedykoľvek spasiť „nesvojprávnych“ občanov tejto hnusnej a zlej planéty sa nachádzajú v blízkosti povrchu Zeme. Ich počet je okolo STO TISÍC, takže sa nemusíme báť a môžeme spokojne spať. A dokonca je tieto lode aj vidieť a to najmä v noci, resp. po desiatej večer, aj minule bolo stretnutie ľudí postihnutých chorobou zvanou nespavosť a všetci čumeli do neba a nie hocikde, ale priamo na Pražskom hrade, škoda, že žiadne foto, žiadny dôkaz nie je. To je ale pre tento príbeh typické... Dokonca sa priznám, že každý večer pred poslednou cigaretkou dňa na balkóne čumím na oblohu a nič. Žiadne kozmické koráby, ani Star Trek, či vesmírne gule a tobôž už lode vesmírnych čmuchalov. No ja aj tak čučím ako bujak na pohreb matky Terezy a nič. Len hviezdy, mesiac a sem tam mraky. A lode? Nikde. Asi som už celý zasvinený od tej hrubovibračnej pliagy. Ale späť k spáse pred čipovou totalitou. Zaujímalo by ma, ako funguje ich vesmírna loď. Určite je prepchatá plošákmi, čipmi, procesormi, operačnými pamäťami. Len dúfam, že to celé nebeží na windowsoch, pretože sa ľahko môže stať, že prekrásny sen o piatej dimenzii na planéte Jupiter sa možno rozplynie ešte pred príchodom na letisko Viedeň (ktoré je podľa reklamy prekvapivo blízko). Ale verím, že všemocný, najkrajší, najmúdrejší, najinteligentnejší, jedinečný, famózny ujo Aštar a jeho flotila predsa nemožu byť takí tupci a bežia na Linuxoch. Som rád, že vymývanie mozgov na tejto úrovni napreduje a funguje a nájdu sa ľudia, čo veria na vesmírnych bubákov http://www.youtube.com/watch?v=OTPk_CMB1j4
Na stránkach o vesmírnych ujoch a tetách je okrem iných kravín aj veľa krásnych obrázkov, najmä fotomontáží, ale mňa najviac chytila jedna fotka, presnejšie maľba podľa fotografie (to už je akože úplný extrém). Na tejto maľbe je teta Semjase, ani nie z hocikade(mýlite sa, nepochádza od Košíc), ale z planéty Erra, pri stretnutí s ujom Albertom Meirom vo Švajčiarsku. Podľa mojich informácií vo Švajčiarsku preto, lebo jej došli koruny a bola ich tam vybrať z účtu, kam pitomci posielajú vesmírnym čudám peniaze, pretože títo vesmírni tatári sú obyčajná bedač a chamraď žobrácka. Ale naspäť k maľbe. Načo maľovať obrázok podľa fotky? Kde je originál fotografie tety Semjase? Aháá, ono asi vôbec žiadne foto nie je. Asi sa v tom prasprostom hrubovibračnom svinstve stratilo. Ale nevadí, pretože nejaký ten „integrovaný“ občan tejto planéty nato určite skočí, pretože jednoduchej dvojkovej logike niektorých ľudí aj nula stačí.

Skôr ako vesmírnym šašom ja uverím vesmírnej drůbeži ( http://www.vesmirna-drubez.cz), ktorej heslo „Milujeme Vám a pomáhame Vás“ napĺňa môj život tým pravým blahom. Považujem to za dôležité obrodenie a autor, alebo autori týchto stránok uskutočňujú skvelý plán, ktorý si dáva za cieľ bojovať proti vesmírnym kunám. A preto ľudia, neváhajme a spojme sa! Nejedzme sliepky, prosím Vám o to vo Vamom záujme, aby nebolo neskoro a dielo vesmírnych kún nebolo nikdy dokončené.

P.S.: Stránky pre paranoikov o ochrane pred mimozemšťanmi: http://zapatopi.net/afdb/

13 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

coool

Anonymný povedal(a)...

jako si velky? aby som vedel ci mi na teba staci igelitka alebo komplet vrece? pojdes dole, dame ta zjest nutriam!
p.s. co je to "hrubovibracne svinstvo"?

astar seran
prezident flotily
(dovolenka)
v.z. teta semjase
zastupca PF

Ježiš povedal(a)...

Milý Aštar, Ty sám by si si mal odpovedať na otázku, čo to je "hrubovibračné svinstvo", pretože môj obmedzený slovník slovenského jazyka nepozná tento výraz... Takže, verím, že aj keď si na dovolenke, odpovieš na túto otázku sám ako najkompetentnejší v tejto oblasti. A inak mám 178 cm a do 90 kg, takže odporúčam väčšie a pevnejšie vrece. Čakám na Tvoju vesmírnu loď, ktorá si po mňa príde.

Anonymný povedal(a)...

4525
1783
=
23786 29384 21208 23245 13274 13234
27468 24599 17564 12993 35675 12090
07754 13898 19156 12485 10309 12423
=
100

Ježiš povedal(a)...

ďakujem za odpoveď, teraz je už všetko nad slnko jasnejšie... Dôkaz o tuposti Aštara je na dosah...

Anonymný povedal(a)...

prepacte ten predchadzajuci prispevok, pokazil sa nam transkoder diskontinua, ktoreho silu prevysuje iba jeho tajomnost. sposobil to upgrade magneto-hydrodynamickeho synchro-cyklofazotrona ked sme zapojili cisco router. ale uz je funkcny, takze okamzite zruste tento blog, lebo nechame zmiznut vasu planetku!

vasi priatelia z vesmiru
"milujeme vam a pomahame vas"

Ježiš povedal(a)...

Tento blog nezruším, radšej sa straťte z mojej vlasti... Nechceme žiadnu vesmírnu pakáž... Bežte odkiaľ ste prišli, tu sa Vás nikdo o pomoc neprosil...

Anonymný povedal(a)...

"zmiluj sa, o slavny astar, lebo nevie co cini tento negativny jaster.
A astar riekol: miluj jastera svojho ako vreda na riti svojej. cokolvek urobis jasterovi svojmu akoby na stenu hrach hadzal."

zdroj: svetelna kniznica v sektore 55
Zalm c. 00-1867/ZXXIV-3-254-z-8834/25-4/2006
po zjaveni cislo: 24-5-2006-7
kontakter: prasopes

vasi priatelia z vesmiru
p.s. my vobec nie sme byrokrati

Anonymný povedal(a)...

tento blog ma pravdivost -95%. vyssiu ani nemoze mat, lebo priemerny navstevnik by bol extremne preziareny laskou, ktorej intenzita vyvadza priemernych ludi z miery (vesmirni ludia nechcu ublizovat priemernym ludom). tento blog je zaroven informacnym kanalom svetla a lasky.

pozri aj: Nove zjavenie cislo 00-1867/ZXXIV-3-254-z-8834/25-93/2005
zo zapisu MMMCMXXVI Zjazdu galakticej konfederacie

vasi vesmirni priatelia

Ježiš povedal(a)...

niet, čo dodať :-) obrodenie vesmírnych ľudí je nekonečné. Na MMMCMXXVI Zjazdu galaktickej konfederacie som bol, síce som celý čas presedel na záchode, pretože mi jaštery do jedla dali asi preháňadlo, ale pravda sa nedá schovať ani na WC...

Unknown povedal(a)...

Vy vsetci raz uvidite ked bude koniec sveta a vy tu ostanete a zomriete v bolestiach. Mily moj si totalne mimo aby si vedel ja verim na vesmirnych ludi. A vy co si robite srandy s Pana Boha za to zaplatite zivotom. Ludia budu ocipovany budu mat na cele 666. Si vazne velky blbec a vy tiez. Ha ved len pockejte.

Anonymný povedal(a)...

Pozor jastery mi zacali tahat vajcia

Anonymný povedal(a)...

A prečo tu sme? Kto nas sem dal? Telo- myseľ- duch? Tak keď keď mám myseľ, mám telo, logika= som duch.