Biblia, kniha plná zločinov, alebo Je Boh vrahom?


Biblia, kniha plná zločinov...
Svätá kniha kresťanov rozhodne nie je vhodná pre detského čitateľa. Je popretkávaná zločinmi a sama o sebe ukazuje boha vo svojej krvavej a rasistickej povahe. Ukazuje boha vo svetle temnejšom ako je sám šéf pekiel. A preto sa divím, že kresťania tohto sveta berú krvavú knihu o krvilačnom bohovi za svoju „svätú“. Divím sa, ako niekto tohto boha, ktorého poznajú podľa knihy jedinej pravdovravnej, môže pokladať za svojho pána. Ale pokiaľ VÁM kresťania „milosrdenstvo“ Vášho boha stačí k pokoju Vašej duše, ja osobne by som sa hanbil za takéhoto boha. Je mi Vás úprimne ľúto.
Po prečítaní predchádzajúceho odseku ma určite máte za blázna, za pohana, hanebníka, ale milí kresťania, čítajte bibliu pozorne... Poďme si spoločne, drahí kresťania, prebrať pár citátov... Poďme poodhaliť krutosť Vašej biblie a Vášho boha... (Keď už som si stiahol bibliu z webu, pretože som si nepamätal presne, kde sa aká krutosť nachádza, môžem citovať, a Vy, kresťania, môžete si to v tej Vašej brožúrke zla vyhľadať a prečítať).
Podľa biblického rozprávania bol Šalamún známy svojou múdrosťou, teda tak sa zvykne písať. („Boh uštedril Šalamúnovi múdrosť a rozvahu vo veľmi veľkej miere, aj šírku srdca, ako je piesku na morskom brehu.“ – prvá kniha kráľov, 5:10) Čo nato ja? Podľa biblického - pravdivého biblického - rozprávania bol Šalamún zločinec a rasista.
(„Všetkých ľudí, ktorí ešte ostali z Amorejčanov, Hetejcov, Ferezejcov, Hevejcov a Jebuzejcov, ktorí nepatrili k synom Izraela ich potomkov, ktorí po nich ostali v krajine preto, že synovia Izraela nevládali na nich splniť kliatbu, zadelil Šalamún na otrocké roboty až po dnešný deň. Zo synov Izraela však Šalamún nevrhol nikoho do otroctva.“ – prvá kniha kráľov, 9:20 až 22). Pekne to do seba zapadá, Boh dal Šalamúnovi jeho vlastnosti rasizmu, nenávisti, tyranie.
(„Samuel hovoril Šaulovi: „Mňa poslal Pán, aby som ťa pomazal za kráľa nad jeho ľudom, nad Izraelom. Nuž počúvaj teraz hlas Pánových slov. Toto hovorí Pán zástupov: Chcem potrestať to, čo urobil Amalek Izraelu, že sa mu postavil do cesty, keď vystupoval z Egypta. Teraz choď a poraz Amaleka. Daj do kliatby všetko, čo má, nezľutuj sa nad ním a usmrť mužov i ženy, nemluvňatá i dojčatá, voly i ovce, ťavy i osly!“ – prvá kniha Samuelova, 15:1 až 4). Takže hlas pánových slov hovorí, že chce potrestať Amaleka. A zároveň vyvraždiť ženy, nemluvňatá i dojčatá... Otázka: čím sa previnili tieto ženy a hlavne nemluvňatá i dojčatá??? Sadistické chúťky sú proste jednoznačné... Svinstvá viery a boha nemajú hraníc... Ale pokračovanie zverstiev neutícha.
(„Kráľa Amalekitov Agaga chytil živého, na všetkom ľude však vyplnil kliatbu ostrím meča. Šaul a ľud ušetril Agaga aj to, čo bolo v stáde a čriede najlepšie, aj najtučnejšie baránky a všetko, čo bolo cenné; nechceli na tom vyplniť kliatbu. Vyplnili však kliatbu na všetkom, čo bolo podlé a biedne.“ – prvá kniha Samuelova, 15:8 až 9) Na všetkom ľude sa v najlepšej viere vo svojho boha vyvŕšili ostrím meča, jednoduché vraždenie je predsa v mene boha počestné a milosrdné. Ale to, čo bolo cenné si nechali pre seba, a hneď dve z božích prikázaní boli porušené (nezabiješ, nepokradneš), alebo žeby vraždenie v mene boha nebolo hriechom? Nato by mali odpovedať tí najveriacejší, čo sedia vo Vatikáne... Ale v prvej knihe Samuelovej pokračovať ešte môžeme...
(„Pán ťa vypravil na cestu a povedal: „Choď, splň kliatbu na hriešnikoch, na Amalekitoch, a bojuj proti nim, kým ich nezničíš.“ – prvá kniha Samuelova 15:18) Jednoducho milosrdenstvo biblie nemá konca... A biblia je predsa božím slovom...
(„Šaul odpovedal Samuelovi: „Ba, počúval som Pánov hlas a šiel som cestou, po ktorej ma poslal Pán: Agaga, kráľa Amalekitov, som priviedol, ale na Amalekitoch som splnil kliatbu.“ – prvá kniha Samuelova, 15:20) vyvražďovanie pokračuje... Dobre, nie je tu dôkaz o priamej vražde vykonanej bohom, ale predsa sa nájde v biblii aj to,( a pretože je to pravdivá kniha, čo kresťania potvrdzujú,), že boh je vrahom...
(„Preto sa Pán rozhneval na Ozu a udrel ho, lebo siahol rukou na archu. Zomrel tam, pred Bohom“ – prvá kniha kroník, 13:10). Čiže v pravdivom čítaní sa dozvedáme, že boh, svojou „nekonečnou“ silou udrel Ozua a on na následky tohto incidentu zomrel. A tak tu je práve ten dôkaz o tom, že BOH je VRAHOM.


P.S.: Verte, že budem pokračovať v osvetľovaní krutosti biblie a boha, vždy budem citovať božie slovo, resp. bibliu, nebudem klamať v krutostiach a nenávistiach boha voči tým, ktorých nekonečne miluje. Budem dokazovať jeho zverstvá a aj zverstvá cirkvi.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

totalna namotavka. brutalna haluz. som z toho uplne vyficany. hustota jak prasa. no dovi, dopo...

p.s. citaj radsej nieco insie. este by ta mohlo osvietit nahodou a potom co...?

prasopes

Ježiš povedal(a)...

kto veľa číta, veľa sa dozvie... A niekedy viac, ako si nejaká sekta želá...

Unknown povedal(a)...

Ty si urcite diablov Syn ja som ale bozi syn a prikazujem ty Satan Odstup !!! V Mene Jehovy Boha vsemohucemu A Jezisa Krista nasho pana Zachrancu setkych zivis ale ty si Mrtvy !