www.krestan.sk/modlitby

Názov stránky napovedá o problematike daného príspevku... Jedná sa o to, čo si myslím o danej stránke, podotýkam, že sa jedná o môj subjektívny názor... Na tejto stránke ľudia píšu modlitby bohu, Ježišovi, Márii (ktorú z LOGICKÝCH dôvodov nemôžem nazvať pannou)... Čo mňa osobne najviac zaráža je práca administrátora, ktorý ako hlavný filtrátor modlitieb stvoriteľovi sveta zruší modlitbu, ktorú som tam ja osobne napísal. Pojednávala nasledovné: Modlím sa za všetkých, ktorý padli vo vojnách, pri chorobách, pri úrazoch, dopravných nehodách, pri križiackych výpravách, upaľovaní čarodejníc cirkvou, pri pokusoch na ľuďoch, pri teroristických útokoch, proste za všetkých, kde boh nebol prítomný... (nie je to presný text, bohužiaľ som si z neho nenechal kópiu ale niesol sa v tomto duchu). Administrátor danej stránky istý „Ericsko“ má zjavne strach nechať modlitbu predloženú v takomto znení pred svojho pána (ak ovšem starý pán boh má internet). Myslím, že daná modlitba bola dostatočne čistá, nesebecká a medzi riadkami ukladala otázku - Je Boh naozaj všade? A to je to, čo sa správcovi tejto „modlitebne“ nepáči, plne ho chápem, pretože ako zarytý kresťan nemá inú možnosť ako sa brániť logickej myšlienke tým, že môj príspevok jednoducho zmaže... Nemám mu to za zlé, skôr mi je ho ľúto, pretože na jeho modlitbe, že sa modlí zato, aby ma boh zlomil („Ja sa naopak spolu s ostatnymi modlim, aby ta vsemohuci Boh ZLOMIL. Uz sa na to uprimne tesim.“ – citát Ericska)a už sa nato úprimne teší, je čosi nekresťanské a to je nenávisť, ktorá je obsiahnutá priamo v modlitbe, čiže je zaujímavé pozorovať nenávisť kresťana voči blížnemu svojmu priamo v požiadavkách, či otázkach pomoci od boha... Dúfam, že si je vedomý svojich hriechov a verím, že päť otčenášov v kostole to spraví (ako vyrieši všetko zlo na svete). Celkom ma fascinuje, že kresťania píšuci na danú stránku sa zaujímajú po väčšine len o svoj blahobyt, píšu sem tí, ktorí by mali navštíviť skôr manželskú poradňu ako dané stránky, tí, čo sa neučia na skúšky a potom čakajú zázraky, píšu sem tí, čo nevykročia do ulíc, aby videli svet a poznali pravú lásku, ale radšej sedia za monitorom svojich pc a modlia sa za človeka, čo by ich objal, nik z nich sa nepomodlil za tých, ktorých boh nechal umrieť, práve naopak, moja modlitba bola nežiadúca... Dúfam, že boh vidí sebeckosť ľudí píšucich na dané stránky... verím, že im to oplatí... Naopak mám pochopenie pre ľudí, ktorí sa modlia pri svojich chorobách, a veciach, v ktorých si sami nepomôžu, naopak radím im, vyhľadajte pomoc odborníkov, skôr pomôžu ako vymyslená postava... Verte sebe a ľuďom okolo seba... Slovami jehovistov, ale v inom – rozumnom a logickom duchu zakončím „PREBUĎTE SA!“.

2 komentáre:

Erik Meliska povedal(a)...

Pekne si to napisal. Iste veci si naozaj dobre vystihol, istym si zase vobec neporozumel. Osobne nemam problem s tvojim prispievanim na stranku modlitieb, ak budes slusny a nebudes (napriklad svojimi podpismi) iritovat navstevnikov (aj mna jasne:)
V kratkej dobe bude spustene forum s diskusiami o comkolvek, dovtedy ta prosim, aby si tuto stranku, ktora je urcena na nieco ine nezneuzival.
Velmi pekne ti dakujem za pochopenie.

Ježiš povedal(a)...

Ďakujema, a ospravedlňujem sa za to, že som tak dlho nereagoval, ale užíval som si života a nebol čas na web... :-) No teším sa na tú diskusiu, dúfam, že tam nebude taká krutá cenzúra ako v "modlitbách"... A sľubujem, že nebudem na tvojich stránkach vyrývať dokiaľ nebude fórum, ale nemysli si, že ma boh zlomil, pretože tam skočím a budem šíriť aspoň modlitby, ktoré nebudú sebecké...