Kniha Genezis, logika? Inteligencia? Blud? LOŽ?

Adam a Eva mali syna Kaina a potom Ábela. Kain zabil Ábela, to všetci vieme... „A Kain poznal svoju ženu a ona počala, a porodila Henocha.“ Henochovi sa narodil zasa Irad, Iradovi Maivel, Mavielovi Matusael a Matusaelovi Lamech. Lamech si vzal dve ženy... A tu nastáva logická otázka... Odkiaľ boli tie ženy? Neviem, žeby sa logicky a či vôbec zdvôvodňovalo narodenie nejakej inej ženy ako Evy. Kain poznal svoju ženu... Odkiaľ bola, keď jediná stvorená bytosť nežného pohlavia bola Eva? Alebo, žeby Eva nebola jediná? To znamená, že svet už predtým existoval a boh len kopíroval Evu podľa existujúcej živej bytosti – „ženy“. Alebo inak... Ona mu porodila Henocha, Henochovi sa narodil syn Irad, ktorý mal syna (Maviel) a ten mal syna (Matusael), ktorý mal tiež syna (Lamech). Lamech si vzal dve ženy... Odkiaľ mali ženy Irad, Maviel, Matusael, Lamech (dokonca dve)? Asi sa niekde niečo prieči s logickou myšlienkou o stvorení sveta, neverím síce ani zarytým vedcom o veľkom tresku, ale to má aspoň nejaký logický základ... Kniha Genezis akosi logický podklad nemá a preto nemôže byť reálnou obdobou vzniku života... Aj keď teraz ma napadla iná myšlienka, možno, že Eva a Adamko nemali len synov, mali aj dcéry (o ktorých sa nepíše) a tie sa rozmnožovali so svojimi bratmi, čiže vďaka incestu... No hnusné... Tak budem veľmi rád, ak sa nájdu ľudia, ktorí „sú mi príbuzní“ a aj tí, čo logicky uvažujú a „nie sú mi príbuzní“ aby vyjadrili svoj názor, nepotrebujem citáty, tie si môžem prečítať z dostupnej literatúry, skôr ma zaujíma VÁŠ osobný názor, verím, že v rozvíjaní rozhovorov budeme zároveň rozvíjať aj poznanie a logiku danej problematiky... A nezabúdajte, podľa biblie sme všetci príbuzní, tak sa na mňa ako blížneho svojho nehnevajte...o tom je tento blog :-) Verte mi, že ďalej budem rozvíjať problematiku... S potešením a radosťou.

10 komentárov:

prasovtak povedal(a)...

ta preco mas tak rad tri bodky "..."?

Ježiš povedal(a)...

Tri bodky sú práve tými miestami, kde by sa ľudia mohli zamýšľať a vytvárať diskusiu. Ostatne je mi milšie písať "..." ako "!!!" :-)

Anonymný povedal(a)...

Neuznavam ziadne nabozenske "vyssie autority" ani nerozmyslajucich dogmatickych moralistov, takze si ani nenecham nahovorit, ze incest je nieco zle alebo dokonca hnusne. Mne sa incest celkom paci, podla mojho osobneho nazoru je dobry. Kto ma odsudi? Asi len taki, co podobne odsudzuju gejov a ludi s inou farbou pleti. Ak by adama a evu stvoril boh dobre a bez genetickych vad tak dalsie rozmnozovanie incestom sa mi zda najefektivnejsie.

Anonymný povedal(a)...

To anonym: to nemyslis vazne, ze? inak jesusi , super blog...

Andrej povedal(a)...

Ujko anonymný azda pozabudol, že takto medzi príbuznými sa rozmnožujú aškenázski židia, čo im síce zvyšuje inteligenciu, naproti tomu majú neuveriteľné množstvo genetických vád.
Tadiaľ teda cesta nevedie...
Až budeš mať vlastného potomka, pouvažuj nad incestom znova a som zvedavý, či sa Ti stále bude zdať tak "dobrý" a či sa Ti bude stále "páčiť".

Anonymný povedal(a)...

Za čo vymení človek svoju dušu?

Anonymný povedal(a)...

:D mne pride dost ftipny uz len ten fakt ze by nedo len tak mal vytvorit dve osoby:D jaaaj boze jak moze nekto verit takymto hatlaninam ktore nikdo nikdy vzivote nepodlozi faktami...je jedna kniha ktora je absolutne neobjektivna kedze ju pisal tjez nejaky chuj...to je asi jak precitat si mein kamf prerozpravany historikmi:D

Anonymný povedal(a)...

adam a eva boli prvi ludia kt. strvoril Boh,ale nie jedini.....neskor stvoril aj inych

Anonymný povedal(a)...

Hello. And Bye.

Anonymný povedal(a)...

S potešením a radosťou? ...No hnusné... (ja len citujem)