“Všetko je vôľa božia!“

Zdravím všetkých, čo sem zavítali. Názov Antikresťan som zvolil jednoducho preto, lebo sa mi to zdalo vhodné pre tento blog a preto, čo je jeho hlavnou pointou. Totiž nejde tu ani tak o blog, ako o diskusie k témam súviacim s bohom, ježišom, vierou v tieto segmenty a bezlogické útvary tvorené po stáročia z jednoduchého titulu – manipulácia s ľuďmi. Názov tohto príspevku je zvolený veľmi jednoducho, pretože podľa veriacich „Všetko je vôľa božia“ a musia potom uznať, že vlastne boh ma prinútil stvoriť tento blog. Pre tých, čo dávajú na vlastný rozum, vlastné sily a schopnosti vo svojom živote nemusím dopodrobna vysvetľovať, prečo tento blog vznikol. Je na Vás ľuďoch všetkých názorov a vierovyznaní obhajovať, či zatracovať mňa a moje názory, resp.otázky, alebo ich rozvíjať a diskutovať o nich, pokiaľ možno bez nadávok na konkrétne osoby (na neexistujúce postavy nie je problém, ale vyvarujte sa prosím nadávok najhrubšieho zrna, sme predsa len ľudia). Takže - odkaz všetkým veriacim, ktorým pení teraz v žilách krv, nemôžete ma nenávidieť, pretože „Miluj blížneho svojho“... Takže ďakujem za Vašu lásku ku mne, bohužiaľ ako neveriaci Vám ju všetkým opätovať nemôžem...

Žiadne komentáre: