Čestné prehlásenie


Vzhľadom na fakt, že som na jednej diskusii (dosť dávnejšie) na sme-čku našiel odkaz na svoj blog a vzhľadom nato, že ma prirovnali k názorom neonacistov čestne prehlasujem, že niesom členom žiadnej rasistickej, nacitstickej, neonacistickej, komunistickej skupiny, náboženskej ani antináboženskej sekty (či cirkvi). Naopak odsudzujem rasizmus a moje anticirkevné a antibožie príspevky vychádzajú z môjho osobného názoru, a sem tam z podkladov iných písaných textov (napríklad: Biblia :-) That's all, folks! Dlho som nič nenapísal, ale sľubujem, že to sa čoskoro zmení... Ďakujem za pochopenie

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

vy chudáci (najradšej by som pridalaaj neakútú nádavku!!!!)
nieže by som bola pomstychtivá, ale z DUŠE VÁM ŽELÁM TO, čo pre vás má,resp. nemá prichystané pre takých .....ako vy, ten BOH, ktorý JE a stále JE a BUDE vy žebráci!!!